Mustafa Ceceli - Es

17 Haziran 2012 Pazar zaman: 08:20


İlk albümü ve konuk olduğu projelerde yer alan şarkılarıyla birçok hit şarkıya sahip olan Mustafa Ceceli, yeni albümü ‘Es!’i çıkarttı.Ceceli yeni albümünde; Sezen Aksu, Şehrazat, Soner Sarıkabadayı, Nil Karaibrahimgil, Ender Çabuker, Eflatun, Gökhan Şahin, Emrah Karaduman ve Ahmet Hulusi gibi şair, söz yazarı ve bestecilerin eserlerine yer verdi. Repertuvar çalışmaları iki yıl, stüdyo çalışmaları ise bir yıl süren albümde; ‘Es!’ şarkısı dışındaki tüm aranjeler Ceceli’ye ait. 


Mustafa Ceceli Es Şarkı Sözleri

Anladım bu son durak
Beni anılarla yalnız bırak
Tutmam gereken bir matemin var
Hislerin var unutmam gereken
Yanar yanar durur
Kalbim kan ağlar ağlar durur
Senin bende kalan günahın var
Sözlerin var unutup gittiğin
Es nereye istersen
Nerde çok sevdiysen uğra bir geçersen
Maziyi savura savura es
Deli rüzgârlarla kalbimi bir arada
Tutamam yaşayamam
Son nefesim ol içime es
Ne zaman istersen aynı yerdeyim ben
Eskaza sevmişsen kalbimi kavura kavura es
Deli rüzgârlarla yüreği bir arada
Tutamam yaşayamam
Son nefesim ol içime es
Anladım bu son durak
Beni anılarla yalnız bırak
Tutmam gereken bir matemin var
Hislerin var unutmam gereken
Yanar yanar durur
Kalbim kan ağlar ağlar durur
Senin bende kalan günahın var
Sözlerin var unutup gittiğin
Es nereye istersen
Nerde çok sevdiysen uğra bir geçersen
Maziyi savura savura es
Deli rüzgârlarla kalbimi bir arada
Tutamam yaşayamam
Son nefesim ol içime es
Ne zaman istersen aynı yerdeyim ben
Eskaza sevmişsen kalbimi kavura kavura es
Deli rüzgârlarla yüreği bir arada
Tutamam yaşayamam
Son nefesim ol içime es
Es ne zaman istersen aynı yerdeyim ben
Eskaza sevmişsen kalbimi kavura kavura es
Deli rüzgârlarla yüreği bir arada
Tutamam yaşayamam
Son nefesim ol içime es 




Mustafa Ceceli-Es Dinle


0 yorum

Yorum Gönder